Dostaneme vaše úspory do špičkovej formy s Amundi a PARTNERS GROUP SK
Spoločnosť PARTNERS GROUP SK a Amundi uvádzajú spoločnú reklamnú kampaň na podporu predaja podielovch fondov, ktorá potrvá od polovice mája do konca júna.
Spoločnosť PARTNERS GROUP SK a Amundi uvádzajú spoločnú reklamnú kampaň na podporu predaja podielovch fondov, ktorá potrvá od polovice mája do konca júna.
Hlavným motívom kampane je prasiatko, ktroré je nielen symbolom detstva a sporenia, ale tiež nabáda, aby sme svoje úspory dostali do špičkovej formy. Prasiatko v bežeckých tretrách so štartovacím číslom 1 pripomína, že Amundi je najväčším správcom aktív v Európe a prostredníctvom najväčšieho distribútora v oblasti investícií na Slovensku, spoločnosti PARTNERS GROUP SK, vyzýva verejnosť k investovaniu. Kampaň je teda pre ľudí výzvou, aby nenechávali svoje peniaze ležať v pomyslených „prasiatkach“, doma pod vankúšom či na bežnom účte, ale investovali.
Cieľom kampane je zvýšenie povedomia o oboch značkách a podporenie predaja podielových fondov prostredníctvom siete finančných odborníkov PARTNERS GROUP SK, najväčšieho distribútora Amundi na Slovensku. Vizuál má headline „Dostaneme vaše úspory do špičkovej formy“.
Kampaň prebieha v máji celoplošne v rádiu Expres a Funradio, v júni pokračuje bigboardovou kampaňou v Bratislave a v Košiciach a na vybraných online portáloch (sme.sk, etrend.sk, hnonline.sk) a na sociálnej sieti Facebook.
Rádiový spot nájdete v prílohe a vizuál kampane nižšie. Kampaň bola realizovaná v spolupráci s parížskou centrálou Amundi.