-->

Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

PARTNERS GROUP SK súčasťou novej reklamnej kampane spoločnosti NN


02.10.2019

Začiatkom roka 2019 ukončila NN Slovensko kúpu Aegon životnej poisťovne a dôchodkovej správcovskej spoločnosti. Na konci integračného procesu, ktorým dnes spoločnosť prechádza, bude stáť nová NN s výrazne silnejšou trhovou pozíciou. Na pozadí týchto zmien pripravila NN i novú reklamnú kampaň, ktorej hviezdami sú silní a starostliví oteckovia.

Značka NN sa zavŕšením integrácie stane trhovou jednotkou v poskytovaní dôchodkových produktov a jedným z lídrov na slovenskom trhu životného poistenia. S posilnením trhovej pozície posilňuje NN aj svoju značku novou reklamnou kampaňou. Ako strategický partner sa v tejto kampani objaví aj naša spoločnosť PARTNERS GROUP SK.

Od septembra až do polovice decembra tohto roka môžete novú kampaň vidieť v televíziách, na internete či vonkajších reklamných plochách po celom Slovensku. Reklama NN nebude chýbať ani vo vybraných rádiách. Ambíciou NN je inšpirovať ľudí a podporiť ich v tom, aby sa nebáli prevziať zodpovednosť za svoju finančnú budúcnosť. Hlavnými hrdinami novej kampane sú štyria skutoční oteckovia a ich deti. Každý z nich sa o svoje dieťa stará tak trochu inak. Kým jeden svoju úlohu rodiča zvláda s ľahkosťou a prirodzene, iný sa s ňou musí poriadne popasovať. Ich príbehy majú jedného spoločného menovateľa – deti, ktoré sú tým najdôležitejším v ich živote a záleží im na tom, aby ich budúcnosť bola v dobrých rukách.

S autentickým a emočným spotom NN sa môžete stretnúť na všetkých televíznych staniciach Markízy a JOJ Group. Navyše, v televízii bude NN vystupovať aj ako sponzor najpopulárnejšieho slovenského seriálu Oteckovia, ktorý láme rekordy sledovanosti. Na Markíze ho denne sleduje viac ako pol milióna divákov.

Značku PARTNERS GROUP SK uvidí až 1,5 milióna televíznych divákov

Od októbra sa súčasťou kampane stáva i komunikácia partnerstva so spoločnosťou PARTNERS GROUP SK, a to prostredníctvom krátkeho špeciálneho TV spotu.

„Považujeme za dôležité, aby v rámci našej kampane odznelo, že pri zabezpečovaní finančnej budúcnosti klientov spolupracujeme so spoločnosťou PARTNERS GROUP SK. Od októbra do decembra postupne odvysielame viac ako 220 spotov, pričom našu spoločnú reklamu uvidí takmer 1,5 milióna Slovákov vo veku od 20 do 50 rokov. Spoločnosť NN chce i touto formou poďakovať a podporiť dlhoročné strategické partnerstvo, a zároveň poukázať na význam profesionálneho poradenstva, ktoré poskytujú spolupracovníci PARTNERS GROUP SK svojim klientom pri finančnom plánovaní ich budúcnosti,“ hovorí Peter Brudňák, generálny riaditeľ NN Slovensko.

Kampaň nie je jedinou novinkou

Jednou z výhod integrácie dvoch spoločností je aj možnosť veci zlepšovať. Od októbra predstaví NN nové doplnkové poistné krytia, ktoré sú najlepšie na trhu, pokiaľ ide o rozsah poistnej ochrany a cenovej skladby. Nové krytia bude možné využiť v investičnom životnom poistení Profi Invest, ako i v novom rizikovom životnom poistení s názvom NN Partner. Naďalej pritom ponúkajú súčasným klientom možnosť získať nové, lepšie poistné krytia výmenou za tie staršie.